keskiviikko, 24. tammikuu 2007
kipua
tänään olin vaimoni kanssa metsesäs etsimäss sieniä...vaikka on talvi eräs sieni kasvaa tietynlaisen puun rungossa.... en voi kertoa tarkemmin koska se on erittäin päihdyttävää ja itse keitän siitä pontikkaa...mutta itse asiaaan...sieniä etsiessäni kaatui puu vasemman jalkani päälle,,, ja vaimo oli mennyt etemmäksi etsimään sieniä.,...ja minulla ei ole puhelinta...jouduin munajäässä oottamaan monta tuntia että vaimo löytäisi minut ja pitäisi hyvänään
Kommentit